Strona korzysta z plików cookie. -->
Strona Główna

środa, 24 października 2012

Update - Randy Orton, Powrót Mason'a Ryana'a

W GRAFICE PROMUJĄCEJ WCZORAJSZY LUMBERJACK MATCH ZNALAZŁ SIĘ TAKŻE RANDY ORTON.JEDNAK NIE WZIĄŁ ON UDZIAŁU W TYM MATCHU.FILMOWANIE "12 ROUNDS : RELOADED" ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE ,I RANDY POWRÓCI DO PEŁNEJ AKCJI JUŻ PODCZAS PIĄTKOWEGO SMACKDOWN.


NATOMIAST WRĘCZ PRZECIWNIE STAŁO SIĘ Z OSOBĄ MASON'A RYAN'A ,KTÓREGO NIE MOGLIŚMY ZOBACZYĆ NA GRAFICE ,NATOMIAST POJAWIŁ SIĘ ON PRZY RINGU.BYŁ TO JEGO PIERWSZY WYSTĘP W WWE TV OD MAJA.

Tags:

4 Responses to “Update - Randy Orton, Powrót Mason'a Ryana'a”

Michał "Muradin" Grabowski pisze...
24 października 2012 16:14

Trzeba też co innego zauważyć, tylko popraw mnie Dawid jeżeli się mylę: na grafice pojawił się Great Khali, ale go ogólnie tam nie było. Przynajmniej ja go tam nie zauważyłem :/


Anonimowy pisze...
26 października 2012 10:06

niech mi ktoś napisze kto dokładnie był wokół ringu :)


Michał "Muradin" Grabowski pisze...
26 października 2012 18:28

Z tego co zauważyłem na filmie: Alberto Del Rio, Ricardo Rodriguez, Dolph Ziggler, Cody Rhodes, Antonio Cesaro, Damien Sandow, Brodus Clay, R-Truth, Rey Mysterio, Sin Cara, Kofi Kingston, Mason Ryan, Ted DiBiase, Wade Barrett, William Regal (jak dobrze poznałem), The Miz, Darren Young, Titus O'Neil, Tensai, David Otunga, Primo, Heath Slater, Drew McIntyre, Jinder Mahal, Epico, Big Show, JTG, Michael McGillicutty, Santino Marella, The Usos, Justin Gabriel i ktoś był w czapce, nie potrafię zgadnąć kto to- stawiam że Alex Riley. Chyba że ktoś tam jeszcze był.


Anonimowy pisze...
26 października 2012 21:07

w czapce to chyba Tyson Kid ale nie wiem czy na 100%


Prześlij komentarz



© 2013 WWEWynikigal. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks